INIZIA AS
Jobben vår er å gi deg litt mindre hodebry i den daglige driften.
Vi har vært gründere selv, og vet hvilke utfordringer som finnes og hvordan å løse de fleste og unngå framtidige fallgruver. Vårt tverrfaglige team kan være din sparringspartner til utvikling og bistå der det trengs.
Ta kontakt med oss, for en uforpliktende prat, så kan vi se hvordan vi kan hjelpe deg.
Visste du at Inizia betyr «å starte» eller «hun starter» på italiensk og uttales [INITSIA]?
Det visste ikke vi heller med det første. Men vår gründer, Anna, har en forkjærlighet for Italia og det italienske språket. Og hvem kan vel si seg uenig? Ikke vi i alle fall.
Anna Knudsen
anna@inizia.no
Forretningsutvikler
Med flere års erfaring som serie-gründer og en bachelor i økonomi og entreprenørskap, kjenner Anna godt til berg-og-dalbanen du som gründer eller leder i en bedrift står i. Med sin erfaringer kan hun hjelpe med å gjøre dalene færre og toppene flere og høyere.
Anna har erfaring fra hotell og service, reisebyrå, markedsføring, utdanning, nettbutikk, bokproduksjon, eiendomsutleie, prosjektledelse, personalledelse, foredrag, samt. tjeneste- og produktutvikling.
Har du en utfordring og trenger hjelp til å løse den, eller ønsker å forbedre tjenester, produkter eller se flere muligheter – ta kontakt!
Siri Gunnheim
siri@inizia.no
Rådgiver
Siri har en mastergrad i Entreprenørskap og innovasjon, og har flere års konsulenterfaring innen innovasjonsfeltet. I dag er Siri ansvarlig for økonomi og administrasjon i flere selskaper, og kjenner godt til hvilke fallgruver og muligheter som kan oppstå på veien mot målet for både små og etablerte bedrifter.
Med sin allsidige bakgrunn fra blant annet journalistikk, innovasjon og økonomi, sjonglerer Siri med både bokstaver og tall, og har god greie på hvordan ulike deler av en bedrift henger sammen. Aller best trives hun når hun kan lage nye systemer, få ned mål og planer på papiret og rett og slett skape orden der det trengs.
Juna Mjøen
juna@inizia.no
Koordinator
Med en en bachelor i kunst og design, samt bakgrunn i musikk og språk, har Juna en egen evne til å formidle. Hun har erfaring som frilanser, er løsningsorientert og har en særegen can do-innstilling til det aller meste. Og det er godt å ha når det er ting som aldri har blitt gjort tidligere, eller noen trenger hjelp med å undersøke ulike ting.
I dag gjør Juna alt fra å koordinere, produsere innhold til nettsider, administrere og behandle kunder, til å gjøre research for å strukturere dagen for andre. Det Juna liker aller best å jobbe med er organisering, samt å ta seg tid til å produsere gode tekster.
Aprila Bank
Vi er så heldige å ha banken Aprila Bank som samarbeidspartner.
De har spesialisert seg på fakturasalg og kassekreditt for små bedrifter. De smarte løsningene deres er integrert i regnskapssystemene våre slik at du enkelt kan selge fakturaer og søke kreditt – uten å måtte vente.
Gull verdt for både de unge bedriftene og de godt etablerte.
Folio
Vi samarbeider med Folio som tilbyr superenkel automatisk regnskapsføring.
Med Folio kan du gi dine ansatte hvert sitt kort til å betale jobbreiser, lunsjer og annet med – samtidig som du har full oversikt over bruk og beløpsgrenser i appen.
Med andre ord, ingen flere papirkvitteringer som flakser rundt.
Samarbeidspartnere
Sommerfuglen Media
Vårt søsterselskap, Sommerfuglen Media, er vår samarbeidspartner.
Sommerfuglen Media er et rendyrket innholdsbyrå som kan hjelpe med alt annonsering, artikler, nettsidetekst, branding, logodesign og full håndtering av sosiale medier m.m.
De planleggere, produserer og publiserer – så dere kan gjøre andre ting.
Folio
Vi samarbeider med Folio som tilbyr superenkel automatisk regnskapsføring.
Med Folio kan du gi dine ansatte hvert sitt kort til å betale jobbreiser, lunsjer og annet med – samtidig som du har full oversikt over bruk og beløpsgrenser i appen.
Med andre ord, ingen flere papirkvitteringer som flakser rundt.
Bakgrunn
Å starte og drive selskap er tøft. Det er mye å sette seg inn i, og mange beslutninger må tas. Mange gründere og ledere er gode til nettopp det, fordi de har en kompetanse på et felt som gjør det mulig å leve av det de er best på. Eller kanskje har de en god idé og den gjennomføringskraften som skal til for at drømmen blir en realitet.
Da skal dere få lov til å gjøre nettopp det. Starte og drifte.
Underveis dukker det opp spørsmål og utfordringer det ikke alltid er lett å finne ut av selv. Som gründer har jeg selv klødd meg i hodet og prøvd å finne ut av ting på egen hånd, eller nådd en grense på egen eller andres kapasitet innad i bedriften.
Det er her vi kommer inn.
Vi hjelper gründere og ledere under oppstart, drift og utvikling. Vi er en støttespiller og sparringspartner som forstår behov deres og snakker deres språk. Slik at vi sammen kan finne den beste løsningen.
I dag finnes det 170 000 bedrifter i Norge med mellom 1-20 ansatte. Bare i januar 2020 er det 3484 nyetablerte AS-er.
Det er behov for noen som spesialiserer seg på de små og nye. Bedrifter hvor hver samarbeidspartner er viktig for overlevelsen. Dere skal slippe å måtte styre med det dere selv synes er tidkrevende, kanskje kjedelig, eller kanskje har dere begrenset ressurser innad til å gjøre absolutt alt som må gjøres. Om det er å finne ut av nye ting, lage nye systemer, skrive og utarbeide dokumenter, koordinere et prosjekt eller bistå der det trengs. Det blir vår jobb – fordi vi elsker å styre med det.
Så kan dere frigjøre ressurser til å gjøre det dere kan best.
Vinn, vinn.